perjantaina, joulukuuta 15, 2006

Onnistumisen iloa!

Hain viime viikolla poikaa päiväkodista ja hänellä oli hieman nenä "ruvella". Kyselin sitten, että mitä on tapahtunut.
5 Vee: mää hyppäsin naamalteen maahan!
minä: Jaa. Miten se silleen? Epäonnistuiko se hyppy jotenkin?
5 Vee: EI ! ku se onnistu, mä yritinkin hypätä naamalleen!
(*äärimmäisen ylpeänä*)

mitäs minä siihen sitten..

Lupasin joskus, että pidän arvonnan sitten kun kävijälaskuri ylittää 15 000 ja "tilaajia" on sata. No nyt on!
Toisten blogeja lukiessa olen nähnyt jos jonkinmoista hyviä kysymystä ja olen kovasti pohtinut mitä sitä itse kysyisi. Kiinnostaisi tietää, miksi blogissani on käyty näin monta kertaa
ja mitä tässä pitäisi muuttaa & parantaa
ja mitä "etsit" blogistani ja löysitkö sitä
ja mitä blogini lukijat ajattelevat elämästä, kuolemasta, rahasta ja rakkaudesta
ja miksei "live" ystävät ja sukulaiset kirjoita mitään kommentteja
ja kaikkee...
JA MÄ EN OSAA PÄÄTTÄÄ!!

Eli arvontaan pääsee osallistumaan kertomalla jotain ajatuksiaan (penni ajatuksistasi).
Toivon, että laitat myös jonkin yhteystiedon (blogin osoite/ sähköpostiosoite) johon voin laittaa viestiä mikäli voittoarpa osuu kohdallesi.

33 kommenttia:

Päivi, Lankakomero kirjoitti...

Minäkin olen miettinyt tuota samaa, että miksi ystävät ja tutut ei kommentoi, vaikka blogia seuraisivat.

Anonyymi kirjoitti...

"elämästä, kuolemasta, rahasta ja rakkaudesta"
No, elämä on.... tärkeintä. Kuolema tulee vastaan väistämättä. Rahaa olisi kiva olla enemmän, mutta nykyiselläkin pärjää. Rakkaus, sitä olisi vielä kivempi saada lisää, ja antaakin, mutta taidan olla liian nirso noiden miesten suhteen :)

Anonyymi kirjoitti...

Minä olen viime aikoina miettinyt, miksi ja miten miehillä on niin isot jalat (teen isälle joululahjaksi sukkia). En kyllästy terän neulomiseen, mutta sukat näyttävät todella omituisilta, enkä voi uskoa, että ne ovat sopivat kokoiset.

verano kirjoitti...

Mä tässä just äsken mietin, voiko piparkakkutaikinan sulaminen kestää kaksi tuntia.. Kahden tunnin sisällä se selvinnee ;)

Blogissasi on monesti kivoja juttuja poikasi puheista, monesti hihityttää tätä lukijaa :)

Anonyymi kirjoitti...

Mä etsin blogistasi alunperin heijastinlankaa ;)
Jäin seuraamaan...nyt on muuten heijastinlangasta jo syntynytkin jotain, käy kurkkaamassa blogissani...

Anonyymi kirjoitti...

Blogiasi on kiva lukea, pojan tempauksia, kun itsellä on suurinpiirtein samanikäinen tyttö.

Sekä tietty käsityöt jne.

Kivasti kirjoitettu blogi!

ja muita ajatuksia: miksi tänään sataa kun olisi vapaata ja olisi kiva lähteä Joulumarkkinoille kuumalle kaakaolle ja Glühweinille!!

Anonyymi kirjoitti...

Hmmm...mitäpä sitä kommentoisi? Minä kanssa aina ihmettelen, kun kukaan ei minulle enää kommentoi. Itse pyrin aina silloin tällöin tekemään blogikierroksen ja kommentoin kaikille ...edes jotain!

Anonyymi kirjoitti...

Mietin juuri,miksi joulun alla on aina kiire!

Riksu kirjoitti...

Blogisi on yksi suosikeistani, päivitysten näkyessä täällä tulee pyörähdettyä lukemassa kuulumiset, harvemmin kommentoitua.

Tutuksi olet tullut siitä mustasta piposta, jonka sain sinulta pipovaihto-projektin kanssa.

Minulla mietinnän alla on se, miksi kaikki hommat pitää siirtää seuraavaan päivään, vapaalla olen ollut enkä mitään saanut aikaiseksi, ensi viikolla tulee kiire vaikkei hirmuisesti hommaa olekaan.

Iloista joulunodotusta!

Anonyymi kirjoitti...

Lips ja läps. Oli niin monta kysymystä, että meikäläisen pieni pää meni´ohan sekaisin. Minä oon miettinyt, että miks aina kun mulla on blogissa joku isompi tempaus /maskotti- lapaskuu tms. niin vuodatus menee ihan sekaisin.
Ja kun mä ajattelin pitää laskuribongauskisan viikonloppuna, niin laskurit hävis kokonaan.
Vainooko blogi mua vai vainoonko mä sitä?
Vai onkse vihje, että mun pitäis keskittyä olennaisempiin asioihin?
Tutut eijuu kommentoi, ainakaan blogittomat. kai niille pitäis perustaa omat blogit, niin ne tajuais, kuinka kivaa (+ tärkeetä) on saada jotain palautetta tai edes HEI :).

Ei mulla nyt muuta, matsia pitäis lähteä kattomaan....

Hyvää viimeistäviikkoaennenjoulua kuiteskin!

Anonyymi kirjoitti...

Onnea kävijöistä. Tänhetkistä elämää on joulun odotus, lahjojen neulominen ja riisipuuropata porisemassa liedellä...kohta saa mahan täydeltä puuroa!

Anonyymi kirjoitti...

Joulua tässä odotellaan, kun maahankin saatiin tuommoin millin kerros lunta. Vaikka eipä se taida kauaa pysyä..

Anonyymi kirjoitti...

Tällä hetkellä on toiveissa ja pohdinnan alla että tulispa/tulisko jouluksi lunta! Edes maa valkeaksi, että ois oikea jouluntunnelma. Blogisi on ollut suosikkilistallani jo viime keväästä asti, ikävää vain että olen huono kommentoimaan, vaikka säännöllisesti seuraan kun päivität. Täytyis tehdä uudenvuodenlupaus että kommentoisi useammin. :) Mutta onnea runsaasta kävijämäärästä ja sadasta tilaajasta!

Tuulia kirjoitti...

miekin luen aina kun on päivitetty vaikka olenkin tosi laiska kommentoimaan.

just nyt mielessä kiertää se, miks uusien lasien osto venyy ja venyy, mitä ihmettä mie keksin joululahjaks parille joilla on jo kaikkea, ja mistä löydän anopin parhaitten pipareitten ohjeen.. ;)

Anonyymi kirjoitti...

Hei! Minä olen merkannut blogisi suosikkeihin ja seuraan säännöllisesti, ja pitäähän minun jotakin tietää sinusta joululahja vaihdon tiimoilta ;))

Anonyymi kirjoitti...

Joo, ja edellisessä ei pelittänyt yhteystiedot ;))

muoriska kirjoitti...

No sen huivivaihdon jälkeen...sitä on ollut mukava lukea sattumuksia ja tapahtumia.. mitä sitä muuta.. tartteekaan??

Gehenna kirjoitti...
Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.
Gehenna kirjoitti...

*ottaa herneen kristan nenusta* aina mää tän luen, tarkasti on tilattujen joukossa kun livetuttuuttakin on ;) mä nyt en muutenkaan kommentoi juuri koskaan mihinkään, hyvä kun lukemaan kerkeen, kuten ehkä tiedät niin hoppua on!! Ei mitään henkilökohtasta siis :D Ite mietin täl hetkellä semmoista päivän pähkinää, että miksei ihminen koskaan ymmärrä mennä ajoissa nukkumaan, kellohan on siis vasta varttia vaille neljä... Mikolle terkui o/

Anonyymi kirjoitti...

Käyn täällä, niin kuin muissakin neuleblogeissa, etsiskelemässä uusia ideoita. Tosi vähän kyllä tulee enää kommentoitua, pitäisi ryhdistäytyä...

Tiina kirjoitti...

Mie mietin juuri, että miksi en ikinä voi aloittaa joululahjaneuleita ajoissa! Miksi aina tulee kiire. Ja miksi ihmeessä kaikki muut neulebloggaajat on paljon tuotteliaampia kuin minä. Miksi vuorokaudessa on vain 24 tuntia, ja jos on kiire, niin miksi minä nukun niistäkin kymmenen... :)

Anonyymi kirjoitti...

Kiire taitaa olla päällimmäisenä mielessä tällä hetkellä (niin kuin kai kaikilla muillakin). Miehen joululahjapusero on vielä yhteenompelua vaille ja tyttären puserosta puuttuu hihat! Ajattelinkin, että voisin heti joulun jälkeen ruveta tekemään ensi vuoden lahjoja... Taitaa jäädä aikomukseksi!

Anonyymi kirjoitti...

Joululahjathan ne päässä tähän aikana vuodesta pyörii... Tai oikeammin alkaa iskeä jo paniikki, kun yhtään lahjaa en ole vielä aloittanut tekemään tai edes ostanut. Kääk!

Anonyymi kirjoitti...

Minä tässä mietin, että mitä laittaisin koristeeksi havujen kanssa...havut laitoin ulos isoon pitkään kukkapurkkiin :D

Anonyymi kirjoitti...

On mukava löytää aina uusi blogi, niinkuin tämä sinun nyt. Täytyy illalla paremmalla ajalla tutustua kunnolla.

Leppoisaa joulunalusaikaa sinulle!

Villasatu kirjoitti...

Ja taas kävi niin... mä luen ja nautin mutta en kommentoi. Edes kisaan...

Kyllä mä tykkään tuollaisesta tajunnanvirrasta, mä kirjoitan sellaista itsekin ;-)

ajatuksissa tällä hetkellä: Joulusiivousta pitäis ehtiä, mies lähti just työmatkalle; töissä pitäis keksiä itselleen tekemistä että pitäisivät ensivuonnakin :-)

Anonyymi kirjoitti...

Olen aika ujo kommentoimaan. Aluksi en edes ymmärtänyt, miten kommentointi toimii!! Koko blogeilu on mulle tämän syksyn juttu ja paljon uutta olen oppinut tietokoneidenkin maailmasta.
Selainen, niin usein kuin koneelle pääsen, kaikenlaisia sivuja. Näin joulun alla enemmän käsityöaiheisia, ideoita etsien. Just nyt tuskailen huovutusasioiden kimpussa. Huh huh.
Mielessäni mietin, että taitaa olla viimeinen joulu jota odotellaan yhdessä lasten kanssa. Pussikalenterit on seinällä ja piparitalonkin tein. Ensi vuonna vanhempi poika odottelee joulua armeijan harmaissa jossain... Luopumisen tuskaa!

Anonyymi kirjoitti...

Selailen blogeja laajastakin, varsinkin näin joulun alla. Etsin ideoita omiin lahjoihin.

Oikein hyvää ja rauhallista joulua!

Anonyymi kirjoitti...

Minä olen käynyt vasta vähän aikaa, ja käyn koska tiedän, että sinäkin asut Toijalassa ja teet käsitöitä. (Ja katson oletko ehtinyt vastata minun kommentin - kiinnostaisiko sinua neuletapaamisien aloittaminen Toijalassa?) Etsin ideoitakin.

Kaikkilla on oma tyyli blogissansa ja se on juuri mikä tekee sen luettavaksi. Minä tykkän katsoa kuvia – käsitöistä ja blogin pitäjän elämästä.

Anonyymi kirjoitti...

Niin. Näin joskus aiemmin syksyllä Mustikan aski -blogissa heijastinlankaa, jonka hän kertoi ostaneensa sinulta. Nyt muistin asian uudelleen ja tulin katsomaan, näkyisikö sitä täällä missään. Ja näkyihän sitä. Aivan mainioita koristusheijastuksia olet tehnyt sillä =) Sitä ei varmaan enää ole, mutta kysyn kuitenkin, olisiko sinulla vielä myydä sitä?
Fiinejä käsitöitä olet kyllä saanut aikaiseksi, ja lasten sanomiset naurattaa kyllä aina =)

Perhoneito kirjoitti...

Siitäkin on jotain hyötyä, että ulkona on pimeetä melkein koko päivän: Jos sillon on sisällä, ni ulos ei nää, joten voi kuvitella, että ulkona on metri lunta ja ihana pakkasilma ja näin saa joulumieltä kohotettua :)
Hyvää "lumirikasta" joulua kaikille!

vattumato kirjoitti...

Hyvää joulua ja onnea hienoista lukemista!!!
Onni löytyy omasta päästä...
... tai joskus sängyn alta.

Poitsun juttuja on hauska lukea. Siinä vasta mainio pikkupoika=o)

Anonyymi kirjoitti...

Jäin seuraamaan sinun blogia kun huomasin sinun tekevän neulekoneella! Itsellä on kone-tai siis jo kaksi- mutta olen saamaton ja arka yrittään jne...Itse kommentoin harvoin kun en osaa kommentoida lyhyesti, siispä en kerkiäisi lukea montakaan blogia kun pääsen koneelle. Monen blogin kohadalla toivoisin, että käytetty fontti olisi isompi;)