torstaina, tammikuuta 18, 2007

Pehmeetä

Pari pipoa on pipo viikoille valmistunut, mutta kuvia tulee sitten vasta kun päivä valkenee.

Lapsen suusta se totuus kuullaan..
tänä aamuna ei lähdetty töihin ja päiväkotiin kun 5 Vee tuli edellisenä yönä kipeäksi. Aamulla siinä sitten heräiltiin vähitellen, 5 Vee nukkui loppuyön vieressä ja herättyään (tyypilliseen tapaansa) oli heti vauhti päällä (voi miksei lapsilla energian määrä vähene edes sairastaessaan??). Kiskaisi minulta peittoa pois ja sanoi "Katotaas äiti ootko sinä laihtunut. Joo, oothan sinä. Hyvä äiti!" ja taputteli hyvin muodostunutta vatsaani.
En kerinnyt edes henkeä vetää kun alkoi halimaan ja kehumaan miten kovasti hän minua rakastaa ja miten ihana minä olen ja miten ihanan pehmeä olen.
(*hempeällä äänellä:) "Sinä olet ihanan pehmeä. Sinä olet niiiin pehmeä, että jos meille tulis tulipalo niin minä voisin hypätä turvaan sinun päälle".
Voi kiitos! ;oD)))

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ooooi! Hempeetä! Lapsi rakastaa ehdoitta...

muoriska kirjoitti...

Niin, lapset ovat ihania.. niillä se säätömekanismi ei ole kehittynyt.. Ja lapsen rakkaus.. siis se on , sitä ei tartte epäillä.

Perhoneito kirjoitti...

Voi kuinka suloista!

Anonyymi kirjoitti...

Siinä tuli kiitokset parhaalla mahdollisella tavalla!