torstaina, huhtikuuta 20, 2006

Häätö ufoille!

Löysin tälläisen. Siihen vastasin (vastaus tässä laajempi kuin alkuperäinen oli):
Minä haluaisin myös osallistua, ja aloitus...viimeistään huomenna ;o)
Eiku, oikeesti, aloittaa vois aika pian ja tehdä vähitellen.

Mustakin tuo työ per viikko tuntuu liian kamalalta...onhan "parhaita" marinoitu jo vuosia.
Mutta miten olis sellainen puikko per viikko pakko? Eli vähintään yksi ufo pitäis olla aktiivisella elämän alueella ainakin puikon verran viikossa. Tietenkin voi olla, että jollain on jotain huiveja, joissa on ainakin tsiljoona silmukkaa per puikko, mutta ei kai sellaistakaan olis mahdoton väkertää puikon alusta loppuun viikossa?

Olen ihan varmasti armollinen itselleni, jos sanon, että kaapeissa on vähintään 10 ufoa.
Olen erittäin aktiivinen suunnittelija, langan ostaja ja aloittaja...valmistumiset on sitten ihan toinen tarina...varsinkin se kappaleiden kasaaminen- pingottelu-päättely -vaihe jää aika usein tekemättä jos ei ole pakko.
JA siitä tulikin mieleen, että eri ufot on varmaankin hyvin erilaisissa vaiheissa, osa on päättelyä vailla ja osasta puuttuu etukappaleesta 2/3 (+takakpl, hihat..), mun puolesta vois jakaa vaikka jotain bonuksia näistä alkumetreillä olevista töistä. Mulla itsellä on tapana jättää leikki kesken vasta aika loppumetreillä...esim päättelyä vaille. Saisin siis tehtyä aika nopeasti valmiita töitä...siis saisin JOS saisin aikaiseksi ;o)

Saakos bonuspisteitä siitä, jos ei enää edes tunnista mikä tekele on (siis onko ollut tarkoitus tehdä patalappu vai sukka, pipo vai peitto) ja saattaa sen silti valmiiksi, uudeksi tuotteeksi? Mulla ainakin on sellaisia töitä, etten edes tiedä mitä niistä piti olla tulossa...siis en edes tunnista mitä ne on ;oD

1 kommentti:

Helmis kirjoitti...

Tervetuloa mukaan!
Sääntöjä vielä viilaillaan ja luultavasti kaikki saavat bonuspisteitä jostain ;).