torstaina, maaliskuuta 30, 2006

Jotain sentään, muttei yhtään kuvaa

Neulekrapulaisena ei ole paljon saanut aikaiseksi helmikuun jälkeen. Mutta jotain kuitenkin.

Olen tänä talvena neulonut monta, MONTA pipoa, joitain kymmeniä (katso vaikkia joitain kuvia: täältä). Mutta kun piti lähteä "etelään" (=Tukholma), ei löytynyt pojalle yhtään takkiin sopivan pipoa.
Matkalla Toijala-Helsinki aloittelin ja laivalla tekaisin lopun piposta. Harmi, ettei kuvat itsestää kuvaudu, saati siirry ruudulle...kuvia ehkä myöhemmin- jos muistan ja jaksan. ;o)

Eilen tein tumput, tänään niihin käypäisen pipon. (joo, siihen samaan takkiin käypäsen, en näköjään osaa lopettaa kun aloitan..ja tähän väliin voisi vielä kertoa, että takki on sen verran sopiva, ettei missään nimessä riitä enää ens talvena...mutta onneksi meillä on nyt riittävästi siihen sopivia pipoja) ;o)

Vähän aikaa sitten, lankahamsteri-aikaan poika katseli lankaröyhkiötäni ja neulomistani ja lupasi: "äiti! Sitten kun minä olen iso, minä ostan sinulle oikein paljon lankaa".
Että osaakin olla fiksu poika!!
Sama poika kehuskelee ostavansa isona minulle ja isälleen auton; isille (en muista minkä merkkinen) iso, hopean värinen auto (henkilöauto kuitenkin) ja minulle kullanvärinen
hinausauto! Repikää siitä sitten ;o)

Ei kommentteja: