keskiviikkona, lokakuuta 18, 2006

Eero ja se toinen

Viime viikonloppuna sain Vapaaehtoistoiminnan johtamis-kurssilla valmiiksi Eeron ja Laurin, kuvia en vain nyt (vieläkään) kerkiä ottamaan. Nyt on koossa kaikki 7 Apupupu-veljestä! Päätin, että sen verran teen. Nyt teen lisää enää vain, jos ihan välttämättä tekee mieli. Puputsille lupasin tehdä hänen synttäreidensä kunniaksi kaksi pupua ja viisi tilkkua Vaakapeittoihin. Nyt on puput tehty, tilkut vielä tekemättä.

Kiva oli huomata siellä kurssilla, etten suinkaan tällä kertaa ollut ainoa, joka neuloi. Siellä valmistui ainakin Step-sukat, sormikkaat+jotain muuta, poncho..ja minulta myös step-sukka (toinen tekemättä).

Koska tipahdin langattomasta het kuun ensimmäisenä päivänä, olen vähän täydennellyt varastoa...Ostin myös ihka ensimmäiset bambupuikkoni ja pikkupyöröt sukan neulmista varten. Nuo pyöröt on kyllä parhaat Addit joita minulla on. Kaikki niistä Addeista tuntuu tykkäävän, paitsi minä. Varsinkin sellaiset paksut Addit, joissa on "letku" puikkojen välissä, on minusta tosi kamalat! Mutta nää taitaa olla makuasioita, joihin vielä jokaisen oma käsiala vaikuttaa.


Tänään oli aamulla jo auton ikkunat jäässä. Pöh! Talvi tulee.
Poika könysi siinä auton luona ja vaati saada sen "lumilaudan". Minä ihan hölmönä, että minkä ihmeen lumilaudan, eihän meillä seillaista ole. Kun ei äiti ymmärrä niin pitää puhua lujempaa, "ANNA NYT SE LUMILAUTA MULLE".
Johon minä edelleenkin ihan yhtä hölmistyneenä etten tiedä mitä hän tarkoittaa, selitä.
"No se, jolla raavitaan ikkunoita".
AAAAA!!! Tarkoitatko jääraappaa??
"JOO! ANNA SE!"

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onneksi täällä päin ei vielä pakkasta ole ollut. Pidän syksystä, joten toivottavasti saan vielä kauan nauttia siitä :)

Aloitin tekemään koruasi eilen, joten ehkä piankin saat paketin :)Toki, jos sinulla on erityistoiveita niin laita postia ja laita joka tapauksessa yhteystietosi, johon korun lähetän :) mohonasu@luukku.com

Anonyymi kirjoitti...

mistä löysit lyhyet pyöröt sukkiin? t:nimimerkki epätoivoinen etsijä

kuka lie kirjoitti...

möhönasu: JEEEEEEE!!!!! RAKASTAN paketteja!!! Eipä minulla mitään erityistoiveita, yllätä! Tai on mulla toive; älä tee sitä muovista ;o) Eipä mulla muuta ;oD

satu u: vastasin jo blogiisi, mutta vastataan nyt vielä tääläkin..Eli olen ostanut ne Addit Valkeakoskelta lankakaupasta (ja nimeä en todellakaan muista).

Anonyymi kirjoitti...

hei! Kiitos onnitteluista! Ja niistä puikoista....JOS sinulla on käyntiä siellä kaupassa, josta niitä lyhyitä pyöröjä saat, niin olisi tosi ihana jos voisit minulle sellaiset hommata. Laita minulle sähköpostia osoitteeseen satu.u@suomi24.fi, niin sovitaan tarkemmin?