perjantaina, marraskuuta 03, 2006

ILOA JA AURINKOA!

KIITOS, KIITOS, KIITOS!!!
Kyllä kannatti tänään avata ovi kun kello soi!
Reippaalla postipojalla oli kädessään kirjekuori, joka ei mahtunut luukusta sisään. Jäi muut postit sille sijoilleen eteiseen ja ryntäsin keittiöön avaamaan. Ajattelin, että on varmaankin SNY:ltä (vihjaili muutama päivä sitten, että saattaisi olla postia tulossa), mutta sitten kuoressa olikin nimi.. Yhdellä raivokkaalla repäisyllä kuori auki ja..

Voi sitä ilon määrää!!!!!!!
OIKEESTI!!! KIITOS, KIITOS !!! Olen halutellut ostaa tuota Stepiä lisää, mutten ole raskinut (joo, ei oo tyypillistä ollenkaan). Ja suklaata ja ihana talvimaisemakortti ja pitsihaarukka ja bambupuikot!!!! Voi tätä ilon päivää!!! (BTW, mies "vähän" piti outona minun riemun määrää..).
Bambu puikkoja minulla on yhdet, mutta ne on paksummat (eikä se mitään ois haitannut vaikka olis olleet saman vahvuisetkin) ja tykkään kovasti niistä. Ainoa vain, että minusta ne on sen verran tyyriimpiä, etten toisia ole raskinut ostaa (ajattelin, että rajansa se on ylellisyydelläkin). Ja ny mää sai sellaset! *huokailee*
Kortista käy ilmi, että asialla on Sny-A (ei nimestä sen enempää kun en tiedä, minkä verran hän haluaa itsestää kertoa netissä).


Ja arvaas A mikä tässä oli hauskinta! Minulla oli pöydällä levällään kahvikuppi, papereita, yksi kirja, lankaa, virkkuukoukku ja läjä kyniä.
Ovikellon soidessa olin piirtämässä vasenkätistä ohjetta haarukkapitsiin.

Paketin avattuani siinä minä sitten tyytyväisenä nutustelin suklaatasi, hörpin kahvia ja piirtelin.

Jännä muuten, että miehen ilme oli "hieman" säälivä ja kummastunut kun pakotin hivelemään
niitä puikkoja (on kuulemma sileät) ja lankaa (tuntuu kuulemma langalta). Miten se ei ymmärrä!!!!?? ;o)

Ohje, jota olin piirtämässä tullee kohta (jos blogger sen suo) Vasen on oikea-blogiin.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Hei, itse aasiassa (hmm on tullut katsottua liikaa Nalle Puh:ia) mulle tapahtui pikku moka, luulin SNY:n päättyvän jo lokakuussa ja kuvittelin olevani myöhässä. Arvaa oliko ihmetys suuri kun luin Kristelin blogista, että NYT alkaa viimeinen SNY kuukausi. Että semmoinen tapaus...