lauantaina, kesäkuuta 17, 2006

*Pst*

Attelin olla ihan hiiren hiljaa, mutta en sitten malttanutkaan...tulossa on kuvia uudesta maskotista (aattelin, että korvaan laadun määrällä)...kunhan aurinko taas nousee...

4½ Veellä on muutama nukke. Näyttäisi siltä, että pojista nukkejen nimeäminen on joko a) tosi vaikeaa tai b) tosi turhaa puuhaa. Yhdelläkään nukella ei ole ollut tähän mennessä nimeä.
Kun asiaa kyselin, kertoi että vain yhdellä on nimi ja muut ovat vielä niiin pieniä *säälivä ilme.* Tietenkin heti kiinnostuneena tiedustelin tytön nimeä...on kuulemma "MehuMaijja"! ;oD))
Täissä on myynnissä myös sellaisia kuin MehuMikkoja...mutta en aio kertoa moisesta mahdollisuudesta ;o)

Lelupäiväksi poika otti päiväkotiin mikroaaltouunin ;o)
Sama poika on nimennyt meidän imurin "Isin imuriksi" ja joutuu melkein paniikkiin, jos minä imuroin...no ei se mitään haittaa, antaa miehen imuroida...ihan vain siksi, ettei pojan tarvitse pelätä. Mielellänihän minä toki siivoisin ;o)

Lankakaupassa (ehkä tullut käytyä siellä noin tsiljoona kertaa...) ihasteli myyjä, että minä taidan neuloa koko ajan (varmaan ajatteli, että olen muka saanut edelliset neulottua ennen kuin ostan lisää..). Ihmetteli, kuinka kerkiän neulomaan niin valtavasti, käymään töissä, hoitamaan lapsen ja hoitamaan kodin. Jotenkin ei suusta tullut ulos, että en minä oikeastaan kotia hoidakaan ;o)
Ihan ilman minkäänlaisia omantunnon pistoksia myöntelin vain innokkaasti.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Siis teidän poju on niiin hilarious kertakaikkiaan :D

Mun kaverit eivät enää kysele, tietävät jo kuka meillä hoitaa kotia, jos hoitaa... Ja täällä ei tiettykään pääse leimautumaan kaupoissa, kun on niin monta kauppaa, mistä hakea ;)

Meidän 6v on nyt sitten työnnellyt kaksi viikkoa nukenrattaita ja välillä kinannut siskonsa kanssa kummilla kumpiko ajelee ja ketä on kenenkin kyydissä. Hmm...

Anonyymi kirjoitti...

Yks kysymys, jostain ihan muusta: Onko sulla kotisivut samalla nimellä? Ja jos on, niin mistä kummasta olet löytänyt sitä heijastavaa lankaa?? Tahtoo kanssa =)

kuka lie kirjoitti...

Kotisivut on myös minun (http://toimunpipo.pp.fi) ja minulla on sitä heijastavaa lankaa vielä(kin) jonkinverran jäljellä.
Myyn sitä hintaan 20 senttiä per metri + postikuluja 65 senttiä/lähetys. Oikeastaan minun ei pitänyt myydä sitä lainkaan, mutta se on niin riittoisaa, etten ikinä saa tuota määrää itse käytettyä.

Anonyymi kirjoitti...

No meidänkään _neiti_ ei ole tähän asti nimennyt vauvojaan. Nyt viikko sitten ekaa kertaa ilmoitti, että tällä on nimi! Ja näytti nukkeaan.

Aiemmin olen yrittänyt kysellä ja ehdotella nimiä, mutta ei. Ne ovat olleet vaan vauvoja tai nukkeja.

Anonyymi kirjoitti...

laitoin s-postia sulle tuohon heijastinlankaan liittyen...