maanantaina, syyskuuta 18, 2006

Mutta kun toi alotti


Nimenomaan...
tää aloitti
tekemään pupuja (tämän lisäksi kesken on aiakin kaksi..)





ja aloitti
tekemään sukkia (tämän lisäksi aloitettuna ja kesken on ainakin kolmet sukat)


ja aloitti...
tekemään pipoja (tämän lisäksi kesken on MONTA pipoa -enemmän kuin 5)





ja aloitti
tekemään merirosvovillapaitaa pojalle (tämän lisäksi kesken ainakin neljä villapaitaa/-takkia)

Sitä mää vaan mietin, että miksköhän mulla on niin paljon ufoja.

Hei, mä haluun ens vuoden FuFoiluun sellaisen sarjan, että kuka on ennättänyt keräämään vuoden aikana eniten uusia ufoja!
Sen mä taitaisin voittaa ihan suvereenisti.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sulla on puikoilla vaikka mitä, on mistä valita riippuen mielialasta... Tein kahdet huopatossut sekoittaen Huopasen ja 7 Veikan. Niistä tuli sika hyvät!! KIitos neuvoista!!! *niiata niksauttaa*

kuka lie kirjoitti...

rebekka:
hee..ja eilen aloitin kaksi uutta työtä...ja noissa kuvissa ei todellakaan ole edes kaikki puikoilla olevat (ostin lisää puikkojakin..)

Ilo kuulla, että neuvoista oli apua! =o)

Anonyymi kirjoitti...

Wau, miten paljon aloituksia :-) Onneksi muillakin on tää tapa tehdä monta juttua yhtäaikaa. Voin aina vedota "kaikkiin muihinkin" kun mieheke alkaa nurista minun keskeneräisyyksistäni :-)

Anonyymi kirjoitti...

Viheltelee täällä....

Joo, mä oon kans a-loi-tel-lut yhtä sun toista. Kumma kun ei ikinä tuu mitään valmista?!