torstaina, syyskuuta 21, 2006

Uutta tulossa..

Noih! Ny ne on valmiit. Itse värjäämästäni langasta lyhyt vartiset villasukat.

Minusta niistä tuli hienot. Mutta minä olenkin aika puolueellinen...jotkut saattavat nähdä virheitä ja näenhän minäkin. Mutta minä en olekaan mitenkään taitava tekemään sukkia, olen vasta harjoittelija. Kyllä minä vielä opin. Nämä antoivat toivoa.

Malli nyt on aika perinteinen, kärjestä on aloitettu ja neulottu no tuohon varrensuuhun asti.

Tälläinen prinsessa ruusus-huivi on nyt tuolla pesukoneessa. Tulossa kuvia varmaankin lisää, kunhan näen miltä näyttää..


On muuten muuttuneet ajat siitä, kun itse olin päiväkodissa. Eilen kyselin pojalta mitä oli ruuaksi päiväkodissaan. Aamupalaksi oli mannapuuroa (jota meilläkin aikoinaan oli) mutta olivat kuulemma laitteneet sen päälle suolaa. ;o)

Ja ruoka-ruokana oli "punajuuria ja viinikastiketta". Ei meidän ainana vaan ;oD))
Pitää tänään noutaessa kysellä "tädeiltä", mitä eilen oli oikeasti.

1 kommentti:

rebale kirjoitti...

Aivan ihanat sukat. Minusta väri on tosi herkullinen ja malli ihana ja toteutus oikein hyvin onnistunut. Ruusu-huivikin näytti mielenkiintoiselta. Jos laitat lisää kuvia, kerrotko tarkemmin miten se on tehty.
rebale.vuodatus.net