tiistaina, elokuuta 29, 2006

Ai niin, oli mulla muutakin!

Olen siis voittanut ensimmäisen kerran blogiarvonnassa!
Ja ei muuten ollutkaan mikään turhanpäiväinen voitto! Katsokaa: nämä (25.8.päivityksen kuvassa) kaikki on nyt mun! Kiitos, kiitos Marsuliina!!!
(editoin varmaankin huomenna tähän kuvan..jos kerkiän)

Tuota Loopaa olen funtsinut ostavanikin, mutta nyt sain sellaisen! KIVAA!!
Ja sitä tietenkin heti testaamaan. Suurella itsetunnolla (ja itsetuntemuksella??) aloitin kuvassa näkyvällä mohairilla, mutta (opetettuani pojalle muutaman uuden sanan-sellaisen, mitä ei saa käyttää päiväkodissa)- vaihdoin sellaiseen lankaan, jota on hieman helpompi purkaa..
Myönnän, etten ole mikään järjen jättiläinen, mutta minä putoan tuon ohjeen kyydistä kohdassa 5. Saattaisi auttaa jos olisi nähnyt tuolla tehtyä tuotetta livenä, mutta minen ymmärrä miten nuo langat on tarkoitus saattaa kuvan 5 kaltaiseen tilaan?

2 apupupua odottaa saavansa kädet (näin syntyy ufoja..).

Joskus kyselin villaneuloja..Helminalle ihanainen lähetti minulle korvaavia neulasia, mutta siltikin mieli halaji niitä samanlaisia mitä minulla on/oli.
Väitin joskus ostaneeni niitä -siis IHAN varmasti Tampereelta...mutta olinkin ostanut ne Toijalasta! Toijasta vain se ainokainen lankaliike muutti Valkeakoskiin niin en tullut käyneeksi siellä. Voi sitä riemua kun löytyi!

Samaan aikaan toisaalla Kirsiärkin oli löytänyt ko. neuloja (Turusta)! JA voitteko kuvitella, hän muisti minut ja osti niitä minua varten!! Kiitos, kiitos!! Nyt ei haittaa, vaikka muutama neula toimisi välillä toisissa tehtävissä (action manien miekkana? tms.).

Hämeenlinnassa oli toissa viikonloppuna keskiaikaiset markkinat. Kävimme siellä ihmettelemässä. Ens vuonna varaamme enemmän aikaa, oli tosi mielenkiintoista!! Pääsin kokeilemaan värttinällä kehräämistäkin!! Sepä vasta kivaa hommaa on!! Joku keitteli väriliemissä lankoja ja minä tenttasin kaikkee hassua. Lempäälästä näkyi olevan mukana tuttuja kasvoja.

Päivänä eräänä kävimme myös tutustumassa Herra Hakkaraisen taloon. Sinne pitää myös mennä uudelleen..ja sinnekin pitää varata enemmän aikaa. Kiva paikka vastakohtana huvipuistojen valmiiksi viihdyttämis-meiningille. Hakkaraisen talossa saa pukeutua ritariksi tai koiraksi tai avaruuskoiraksi. Siellä saa lueskella kirjoja ja piirrellä ja katsella huikeita huovutettuja nukkeja (miten ne on tehty??).

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei. Tuosta Loopa-hommasta. Tarviit siihen aika paksua lankaa onnistuakseen, ja tuosta kohdasta viisi: tarvitset kaksi eri lankaa, toisella teet lenkit ja toisella keskimmäisen silmukkajonon. Katsasta kuvia jos innostut ja jätä kommenttia jos tarviit lisäneuvoja: Http://mhk78.vuodatus.net/blog/212126

Nimuel kirjoitti...

Hei Krista! Olit kenties kiinnostunut myyntityöstä. Kyllä Häme/Pirkanmaa kuulostaa ihan hyvältä paikalta. Pistä mulle postia:
ninni@nimda.fi

muoriska kirjoitti...

Hirn,
olen erittäin hyvä ellen täydellinen ;).
Ei vaiskaan, mulla kilpirauhasen vajaatoiminta äityi sen verran pahaksi ennen kuin sain lääkkeet että se vei mm. lähimuistia ja muuta joksikin aikaa veke.. nyt jo vähän paremmassa kunnossa, mutta ei ihan vielä täydessä terässä. :)

kuka lie kirjoitti...

minnie: kiitos! Tuo selvensi suuresti!! Jaa, että pitää olla kaksi lankaa? Kunhan pääsen taas kokeilemaan..

ninni: laitan muutaman päivän sisään mailia, nyt on tulevaisuus vähän avoin...noin niin kuin työkuvioiden osalta.

muoriska:
hitsi kun minulla ei ole mitään sellaista tautia (no ei vainee!!). Voiskohan tää dementia johtua raskaudesta/synnytyksestä (kulunut nyt 5 vuotta ja 3 viikkoa)? Tai imetyksestä (lopettanut varmaankin joskus tuossa 4 vuotta sitten..)? ;o)