perjantaina, elokuuta 18, 2006

Salomon vasemmalle/a, poika peiton alle

Onko kukaan vasuri kesyttänyt Salomonia?
Mun on aina ollut vaikea "tulkata" virkkausohjeita toisin päin, eikä Salomoni ole vielä minulle avautunut. Osaisiko joku auttaa? Meillä on koneessakin jotain vikaa -> en saa nyt kuvia käännettyä peilikuvaksi (niin toimin aina välillä, jotta saan helpommin hahmotettua "kulkusuunnan"). Netissä on kyllä olemassa hyvä ohje, mutta minun aivot ei nyt toimi samalla aaltopituudella.

Kävin tänään(kin) työhaastattelussa. Nyt on viikon sisään tullut pidettyä kolme haastattelua ja käytyä itse kolmessa. Palkattava työntekijä on löytynyt ja toivottavasti kohta alkaisi itsellekin löytymään täysosuma..

Iltapesujen ja -pisujen jälkeen pojan sängystä kuului:
-hei äiti! Kerkiäisitkö tulemaan kuuntelemaan muutaman sanasen?
Johon minä että:
-no mitä? (tietäen kyllä, että tämä on vain viivyttelyä ettei tarvitsisi ruveta nukkumaan)
-mä osaan sanoa äRRkioski!
-hyvä juttu, rupees nyt nukkumaan.

On se muuten itselläkin jännä juttu; kun nukkuu (vahingossa) päikkärit klo 16.30-19...niin tähänkään aikaan ei kauheasti nukuta (kello on nyt vartin yli yksi). Jep, jep...menen silti pyörimään sänkyyn.

1 kommentti:

Mari kirjoitti...

Mie oon vasuri mutta en oo vielä uskaltautunu kokeilemaan, mielessä on kyllä käynyt että kokeilisinko :)