torstaina, elokuuta 03, 2006

Jännää tää! ja lahoo pää!

Salaisesta ystävästä ei ole kuulunut mitään, onpa salainen ;o)
Ilmeisesti täyttämäni lomake veti sanattomaksi sinut, armas ystävä. Ei ollut tarkoitus!

Lomakkeeseessa ei ollut kohtaa, missä olis kyselty, mitä haluaisin oppia neulerintamalla. Minun Akilleen kantapää on villainen- en osaa tehdä täydellistä sukkaa.
Voisitko/osaisitko ystäväni opettaa minulle sukan teon jalon taidon? Niinollen ilahtuisin kovin hyvistä suomenkielisistä sukkaohjeista, oli ne sitten kirjoissa (vaikka käytetyissä, ei tarvitse olla uusia-Mary Oljen teoksista haaveilen salaa) tai lehdistä tai mikä parasta- itse suunniteltuja!
Kahdet kärjestä aloitettavat sukat olen nyt saanut tehtyä (tai toisten toisesta puuttuu vajaa sentti vielä), ja niiden teosta olen tykännyt tosi paljon enemmän kuin "tavallisesti" varresta aloitettavien. Kivaa hommaa!

Mutta tää on tälläinen toive, ilahdun toki muunkinlaisista ylläreistä.


Omalle ystävälle olen laittanut pienen viestin, muttei taida olla huomannut vielä.


Mulla on laho pää! Unohtelen asioita välillä. Olen unohtanut kokonaan, että minulta on tilattu ja maksettukin jo aikoja sitten heijastavaa lankaa, mutta minä pöljä olen kokonaan unohtanut koko asian! Nöyrimmät anteeksi pyynnöt sinulle, joka tilasit!! (en uskalla nimeä käyttää ilman lupaa). Kunhan kerkiät vastaamaan sähköpostiviesteihini, toimitan pikimmiten.