torstaina, elokuuta 31, 2006

*viheltelee*

Onkos kukaan muu unohtanut kysyä huivivaihtokohteelta hänen osoitettaan?
Lal-lal-laa.. Jotkut ne osaa yllättää itsensäkin anti-nokkeluudellaan.

Anteeksi Susanna L-A, huivisi tulee myöhässä!

Kiitos Tampereen neuletapaamisesta!!
On aina ollut kiva käydä, mutta nyt oli erityisen antoinen kerta. Villaneuloja ja kaikkee!
Pitäs Stocmannin kyllä vähän satsata enemmän rahaa pyöreisiin, suuriin pöytiin - en juurikaan (lue: en ollenkaan) kuullut, mitä toisessa päässä puhuttiin..enkä edes ketkä siellä neuloi.

Eilen tiistaina (hupsis, taitaa virallisesti olla jo toissa päivä..) kävin 5 Veen kanssa Wetterhofilla.
(ostin: 100% silkkilankaa keräsen, Gjerstalin kullanvärisiä villalankasia 200g, Akseli rohdinpellavaa värinä myös kulta, pari sockenin sukkalankaa ja vähän jotain muutakin)

Poika ehkä vähän kyllästyi odottelemiseen (kummallista!) ja makoili siellä ulko-ovella. Käskin tulemaan pois, että ihmiset pääsee kulkemaan. Poika siihen että:
-"Äiti, mä katson vaan jos näkyy isoja laumoja naisia niin mä kutsun ne tänne sisälle ostaan lankaa"

3 kommenttia:

Tarja kirjoitti...

Ihanaa, nyt kaikki naiset laumoina lankaa ostamaan!

Kiitos itelles, tarvii yrittää sitä Toijala-tapaamistakin joku kerta. Mä oon vaan autorajoitteinen. (=inhoan autolla ajamista)

Ja sit vielä: Vastoin yleistä luuloa Stockan kahvio ei oo Stockan kahvio, vaan Fazer Amican.

kuka lie kirjoitti...

tarja: tänne pääsee hyvin junallakin..tai jonkun Tamperelaisen kyydíssä..

muoriska kirjoitti...

Hih, lapset on neroja..niillä on vielä jäljellä se luova logiikka.

Minä suosiolla antaudun sinun huivisi loppuunsaattamiseen kun olen Oulussa. Eli tavoite olisi saada sinulle ennen 15.9.
Otan jopa osoitteesi ja pussin jo matkaan..( lue on jo pakattuna laukussa)